REKLAMACIJE NA NEIZVRŠENU DOSTAVU PAKETA
INSTRUKCIJE ZA PODNOŠENJE PRIMEDBE NA RAD KURIRSKE SLUŽBE:
- 1. Rok za isporuku paketa je danas za sutra do 19 časova.
- 2. Rok za isporuku počinje od trenutka kada korisnik dobije e-mail o preuzimanju paketa od strane kurirske službe.
- 3. Ukoliko kurir ne isporuči paket na adresu koju je korisnik naveo u porudžbenici, paket je na čekanju u lokalnoj Pošti pet radnih dana od trenutka obaveštavanja.
- 4. Korisnik je odgovoran za unos tačnih podataka za isporuku paketa.
- 5. Sistem automatski šalje (dostavlja) kopiju porudžbenice na e-mail adresu koju je korisnik upisao.
- 6. Ukoliko kopija nije dobijena u folder Inbox, pogledati da li se nalazi u foderu Spam (nepoželjna pošta)
PRAVO ŽALBE:
- a. Izostavljanje obaveštenja o pristizanju pošiljke.
(Ukoliko kupac nije na adresi uručenja i nije dostavljeno obaveštenje o pristiglom paketu). - b. Izostavljanje uručenja.
(Ukoliko je kupac kod kuće a nije vršeno uručenje) - c. Izostavljanje uručenja i/ili obaveštenja o pristigloj pošiljci.
(Ukoliko je kupac kod kuće a nije vršena isporuka i nije dostavljeno obaveštenje o pristigloj pošiljci) - d. Naplata poštarine van ugovorene sume.
(informaciju o ukupanom iznosu za plaćanje korisnik dobija na e-mail nalog iz porudžbenice). - e. Pristizanje oštećenog paketa.
(Korisnik ima pravo da odbije preuzimanje oštećenog paketa) - f. Kašnjenje isporuke paketa.
(Isporuke se vrše danas za sutra do 19 časova, u pojedinim mestima isporuka se ne vrši svakog radnog dana)
FORMULAR ZA PODNOŠENJE REKLAMACIJE:
- Reklamacije o propustima u radu kurirske službe biće dostavljeni direkciji Post Express, Savska br.2, Beograd.